Гарантія

Оформлення замовлення

При оформленні замовлення на сайті або по телефону в оператора кол-центру, покупець погоджується на обробку та зберігання своїх персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних". Він також погоджується з умовами купівлі-продажу, регульованими Розділом 58 Цивільного кодексу України, та підтверджує, що ознайомлений із гарантійними зобов'язаннями інтернет-магазину, а також правами та обов'язками покупця, які регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Для підвищення якості обслуговування та запобігання випадкам шахрайства розмови записуються в цифровому форматі та мають повну юридичну силу.

Інтернет-магазин не несе відповідальності за товар, який був пошкоджений перевізником, упущену вигоду, форс-мажорні обставини, а також за шкоду, заподіяну проданим товаром внаслідок його використання не за призначенням, недотримання інструкції, наданої виробником, наслідки використання бракованого товару та зміни початкової комплектації товару виробником

Остаточна ціна товару оголошується оператором при оформленні замовлення та може відрізнятись від зазначеної на сайті.

Інструкція з отримання посилки

Кожна посилка, яку відправляє інтернет-магазин через компанії-перевізники, застрахована на вартість покупки і перед відправкою перевіряється співробітниками на комплектність і цілісність. Цілісність товару у посилці перевіряють працівники компанії-перевізника.

Покупець повинен перевірити посилку на комплектність та цілісність на місці отримання у присутності співробітника компанії-перевізника.

Якщо виявлено проблеми з комплектацією або цілісністю посилки, покупець повинен скласти акт на неповну комплектацію або пошкодження на місці отримання у присутності співробітника компанії-перевізника та повідомити про це менеджера інтернет-магазину. Претензії на неповну комплектацію або пошкодження посилки, перевіреної не на місці отримання та не у присутності співробітника компанії-перевізника, не приймаються.

Якщо покупець отримав товар, який не замовляв, та посилка була перевірена на місці отримання у присутності співробітника компанії-перевізника, він повинен залишити її на відділенні та повідомити про це менеджера інтернет-магазину. Того ж дня буде надіслано потрібний товар.

Якщо покупець отримав товар, який не замовляв, і посилка була перевірена не на місці отримання та не в присутності співробітника компанії-перевізника, він повинен повідомити про це менеджера інтернет-магазину. Повернення посилки здійснюється у вигляді обміну або повернення товару належної якості відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Повернення або обмін товару належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути/обміняти товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки або дня отримання посилки від компанії-перевізника. При цьому мають бути виконані такі умови:
- Повинен бути збережений товарний чек, який приклеюється на упаковку поштової служби;
- Придбаний товар не повинен бути використаний та не повинен мати слідів використання, таких як подряпини, сколи чи потертості;
- Придбаний товар повинен бути повернутий у повній комплектації, коробка та упаковка не повинні бути пошкоджені;
- Захисні плівки та скло не повинні бути поклеєні, комплектні серветки та стікери не повинні бути використані;
- Якщо товар був придбаний за акцією або в комплекті (2 товари за ціною 1, товар у подарунок, плівка в подарунок, скло в подарунок і т. д.), він має бути повернений у комплекті, якщо інше не було обговорено з менеджером інтернет-магазину за погодженням відповідальної особи;
- На мобільному телефоні не повинно бути більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не повинно бути змінено, обсяг переданих даних не повинен перевищувати 20 МБ.

Товар у повній комплектації та без пошкоджень має бути відправлений на вказані менеджером інтернет-магазину реквізити звичайною посилкою з оплаченою вартістю доставки (оскільки товар належної якості повертається/обмінюється за бажанням покупця). Товар, що повертається/обмінюється, оглядається працівниками інтернет-магазину на предмет комплектності та пошкоджень. Якщо товар відповідає вищезазначеним умовам, інтернет-магазин зобов'язується зробити повернення коштів або обміняти товар. Відправка товару на обмін відбувається протягом 24 годин з моменту закінчення перевірки, але не пізніше строків, зазначених у статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" (за наявності обраного покупцем товару), або у строки, погоджені з покупцем (за відсутності обраного покупцем товару). Повернення коштів відбувається протягом 1-3 днів щодо покупця. Інші способи повернення коштів за необхідності мають бути озвучені менеджером інтернет-магазину за погодженням відповідальної особи. У деяких випадках (проведення експертиз та затримки повернення коштів) строки регулюються Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення або обмін товару неналежної якості

Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може повернути/обміняти товар протягом 14 днів без урахування дня покупки або дня отримання посилки від компанії-перевізника. При цьому мають бути виконані такі умови:
- Повинен бути збережений товарний чек, який приходить наклеєним на упаковку поштової служби;
- Придбаний товар має бути повернутий у повній комплектації, коробка та упаковка не повинні бути пошкоджені;
- Товар, придбаний за акцією та комплектом (2 товари за ціною 1, товар у подарунок, плівка в подарунок, скло в подарунок тощо) повинен бути повернутий комплектом, якщо інший варіант не був озвучений менеджером інтернет-магазину за погодженням відповідальної особи.

Товар у повній комплектації має бути відправлений на вказані менеджером інтернет-магазину реквізити звичайною посилкою. Товар, що повертається/обмінюється, оглядається працівниками інтернет-магазину на предмет комплектності та пошкоджень. Експертиза проводиться у строки, зазначені у статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів". Якщо товар відповідає вищезазначеним умовам та товар підлягає ремонту, інтернет-магазин зобов'язується його зробити у строки, зазначені у статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо не підлягає - зробити повернення коштів або обміняти товар. Відправка товару на обмін відбувається протягом 24 годин з моменту закінчення ремонту або закінчення перевірки, але не пізніше строків, зазначених у статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" (за наявності обраного покупцем товару), або у строки, погоджені з покупцем ( за відсутності обраного покупцем товару). Повернення коштів відбувається протягом 1-3 днів щодо покупця. Інші способи повернення коштів за необхідності мають бути озвучені менеджером інтернет-магазину за погодженням відповідальної особи. У деяких випадках (проведення експертиз та затримки повернення коштів) строки регулюються Законом України "Про захист прав споживачів".

Гарантія

Гарантія поширюється на весь асортимент товарів та підтверджується гарантійним талоном виробника або товарним чеком інтернет-магазину. Термін гарантії встановлюється виробником та може бути змінений.

Гарантійні претензії не приймаються у таких випадках:
- Якщо товар пошкоджений, розбитий або має технічні, хімічні, фізичні чи інші дефекти, які не були виявлені та зафіксовані на місці отримання у присутності співробітника компанії-перевізника та без складання акта про пошкодження товару (відповідальність за пошкоджений, розбитий чи дефектний товар лежить на компанії-перевізнику, яка приймала товар для транспортування);
- Якщо товар пошкоджений, розбитий або має технічні, хімічні, фізичні чи інші дефекти, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Якщо товар використовувався з порушенням правил використання, зазначених в експлуатаційній документації товару або на офіційному сайті виробника;
- Якщо захисні плівки та скло неякісно наклеєні (виняток становить заводський шлюб, який встановлюється після проведення експертизи);
- Якщо кабелі для заряджання та передачі даних, AUX-кабелі, шнури для навушників пошкоджені, розірвані або мають механічні пошкодження або якщо використовувалися зарядні пристрої, не рекомендовані виробником;
- Якщо зарядні пристрої від мережі 220В або автомобільні зарядні пристрої зазнали перепадів напруги або в корпус пристрою потрапили сторонні речовини;
- Якщо товар має сліди розбирання чи ремонту.

У разі підпадання товару під один із вищевказаних пунктів, у гарантійному ремонті може бути відмовлено.